El director general d’Esport, Josep Miquel Moya, i el secretari general de l’Institut Valencià de la Joventut (IVAJ), Jesús Martí, han acordat el programa blau de la nova campanya d’activitats nàutiques de la Generalitat ‘A la Mar 2017’.

El programa blau està obert a tota la ciutadania i, especialment, a centres educatius, associacions juvenils, ajuntaments, clubs esportius i altres entitats legalment constituïdes sense ànim de lucre.

La campanya inclou una sèrie d’activitats esportives, recreatives i formatives, dirigides a l’aprenentatge i difusió dels esports nàutics, i el coneixement, la conservació i el respecte del medi marí, amb especial atenció als jóvens i es realitzarà en instal·lacions i equipaments de la Generalitat en les Escoles de la Mar de Benicàssim i Borriana, així com a l’alberg Argentina de l’IVAJ a Benicàssim.

El programa blau, d’octubre 2016 a juny 2017, inclou tres possibilitats: ‘Dia blau’, “Cap de setmana blau” i ‘Setmana blava’ per a aprendre i practicar, segons edats i durada: multiactivitat nàutica, vela lleugera, iniciació i perfeccionament, vela creuer, surf de vela, piragüisme i rem.

S’estableix un preu especial per a membres de famílies nombroses, famílies educadores, titulars de Carnet Jove i grups d’entitats col·laboradores.

Les inscripcions es realitzaran exclusivament de forma en línia, a través de la pàgina web, www.escolesdelamar.com a partir del dia 25 d’octubre de 2016, és a dir, al dia següent al de la publicació de la convocatòria al ‘Diari Oficial de la Generalitat Valenciana’, prevista per a dilluns que ve 24 d’octubre.