La Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació ha resolt la concessió dels ajuts a les entitats locals i entitats ciutadanes, segons es publica al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. L’import d’aquestes subvencions ascendeix a 375.740 euros per a aquest any, amb l’objectiu de fomentar la participació ciutadana, la transparència i l’accés a la informació pública. 22 entitats locals i 35 plataformes ciutadanes s’han beneficiat d’aquests ajuts, engloba tant a ajuntaments, mancomunitats com federacions i associacions ciutadanes.

La Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació destina un total de 550.000 euros a subvencions dirigides a projectes que treballen la participació ciutadana i la transparència. A aquestes últimes, s’hi sumen les partides destinades a cases regionals d’altres territoris i centres valencians a l’exterior (CEVEX).

Més informació ací: