La vicepresidenta del Consell i consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives, Mónica Oltra, ha lamentat els dos últims casos de violència contra les dones i ha llançat un missatge clar i contundent en nom del Govern valencià als agressors: “anem a per vosaltres, no vos volem en la nostra societat, sou uns covards i no ens representeu”.

Oltra s’ha pronunciat en aquests termes després de l’acte de condemna organitzat pel Consell en memòria de Jaqueline Luykc, assassinada per la seua parella a Calp, i Vanessa Ferrer, trobada morta a Xella.

La vicepresidenta, juntament amb altres membres del Govern valencià i representants dels diferents grups polítics, ha guardat tres minuts de silenci enfront del Palau de la Generalitat.

“No volem ni una menys”, ha declarat Oltra, qui ha assegurat que tant el Consell com la societat estan al costat de les víctimes i “absolutament en contra” dels agressors i assassins. Així mateix, ha convidat els ciutadans a participar en els actes que prepara la Generalitat per al 25 de novembre, amb motiu del Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona.

“Volem enviar un missatge molt clar als agressors: no tenen cabuda en aquesta societat, no els volem i no pararem fins a acabar amb ells”, ha conclòs la vicepresidenta.