El conseller d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, Rafa Climent, s’ha reunit aquest dilluns amb representants dels sindicats majoritaris i de la patronal per facilitar-los el document Avalem Experiència. Climent ha explicat que l’objectiu és que “de la mateixa manera que es va fer amb Avalem Joves, que els agents socials i econòmics coneguen de primera mà la proposta i que aporten les seues consideracions en les pròximes setmanes”.

En aquesta ocasió, s’han personat els responsables de CEV i els sindicats CCOO i UGT. En pròxims dies ho faran més sindicats, síndics dels partits polítics i altres entitats.

El pla Avalem Experiència està pensat per a persones d’entre 30 i 65 anys i estarà dotat amb 167 milions d’euros que s’invertiran en el que resta de legislatura en polítiques d’ocupació (formació i inserció) que abastarà 155.000 persones.

Després que els agents socials donen el vistiplau, serà presentat a tota la societat en un acte solemne.