El conseller d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, Rafa Climent, ha destacat que «durant aquesta legislatura el Servef ha augmentat en 4 milions d’euros les ajudes destinades als centres especials d’ocupació, arribant als 22 milions el 2016».

Rafa Climent ha explicat que “la nostra intenció és que aquestes ajudes seguisquen augmentant en els pròxims exercicis, però no ens conformem amb això i estem impulsant polítiques dirigides a la integració de tots els col·lectius, inclosos els de les persones amb discapacitat, també en empreses ordinàries” .

En aquest context ha situat els certificats de Professionalitat del Servef per al Col·lectiu de Persones amb Discapacitat, el acte de graduació dels quals, organitzat per la Unió Provincial de Centres i Serveis d’atenció a la persona amb discapacitat d’Alacant (Upapsa), ha sigut clausurat per el conseller.

Rafa Climent ha destacat que “aquest tipus d’accions són un pas més per superar la desigualtat d’oportunitats per accedir al mercat laboral. Volem una economia que siga cada vegada més inclusiva amb tots els col·lectius, especialment amb aquells que tenen més dificultats, de manera que la integració sociolaboral de les persones amb discapacitat és una prioritat “.

“En el cas de les persones amb discapacitat, l’ocupació té un valor afegit com a via de desenvolupament personal i d’integració plena en la societat”, ha afegit.