L’organització no governamental d’ajuda al Tercer Món, Solidaritat amb el Tercer Món-Tavernes va celebrar el passat dissabte l’assemblea ordinària, per a presentar els balanços de les gestions efectuades i exposar els projectes pròxims.

La ONG Solidaritat amb el Tercer Món de Tavernes de la Valldigna va celebrar este passat dissabte, en les dependències del Centre Parroquial de Sant Pere, la 15ª Assemblea Ordinària.

Després de la presentació de l’acte, de l’estat de comptes i la memòria anual, la quinzena assemblea va comptar amb diferents intervencions. El representant dels Germans de Sant Joan de Déu va comentar als assistents les iniciatives que duen a terme, tant en el Tercer Món com a València, especialment a causa de les complicades condicions econòmiques actuals.

Tot seguit, va ser el torn d’Alexandre Alapont, un missioner valencià que ha viscut més de cinquanta anys a Zimbabwe treballant per als més necessitats. Alapont va parlar de la situació d’aquell país i del projecte educatiu que volen posar en marxa pròximament.

Els projectes d’enguany van ser presentats a tots els nombrosos assistents a l’assemblea, que van omplir la dependència del Centre Parroquial de Sant Pere, on a més es van realitzar una mena de reconeixements a persones col•laboradores i al propi Ajuntament de Tavernes pel seu suport continuat d’estos quinze anys de vida de l’ONG. L’acte el va tancar l’alcalde de Tavernes, Jordi Juan.