COMPROMIS, ja va donar el dijous passat suport públic a la concentració feta el dissabte 2 de febrer, a la que van assistir el regidor de medi ambient Fran Quesada, Vicent Xavier Vila, secretari comarcal de Bloc-Compromis, Josep Francés, portaveu del grup municipal de COMPROMIS a l’Ajuntament d’Ontinyent, així com Joan Gilabert, portaveu de COMPROMIS  a la Vall d’Albaida.
COMPROMIS fa pública la seua adhesió a la moció de la plataforma ciutadana del fem, que s’ha fet amb la idea de presentar-la acompanyada de com a mínim 250 signatures, aprofitant la nova carta de participació ciutadana (en el seu article 12), al ple de l’Ajuntament d’Ontinyent, per tal que aquest s’hi pronuncie.
Així, des de COMPROMIS, compartim els 4 punts d’acords presentats a la moció de la plataforma del fem:
1-• Demanen l’adhesió a aquesta moció de totes les associacions i tots els partits polítics amb representació a Ontinyent i la comarca.
2-• L’Ajuntament d’Ontinyent dona suport jurídic (al·legacions, recursos, etc) i econòmic a totes les accions de la plataforma emmarcades dins la legalitat.
3-• L’Ajuntament d’Ontinyent formalitzarà una reunió amb els representants de la plataforma per a plantejar la nostra estratègia de comunicació, debatre i contemplar totes les possibilitats i solucions.
4-• L’Ajuntament d’Ontinyent respecta la nostra independència d’actuacions.

Per això anunciem que signarem la moció acompanyant a la ciutadania ontinyentina