El Poliesportiu Municipal d’Ontinyent acollirà el proper diumenge 24 de febrer una “marató benèfica” de “Zumba”, una nova modalitat que combina ball i esport, que servirà per replegar fons per als malalts de Pàrkinson i Fibromiàlgia de la ciutat. L’activitat, organitzada per la monitora esportiva Mar Vidal, compta amb la col·laboració de la Regidoria d’Esports, des de la qual l’edil Pepe Pla destacava que “les instal·lacions esportives municipals sempre estaran a l’abast d’aquells que vullguen organitzar iniciatives com esta, desinteressades i solidàries”, assenyalava.

Des l’Associació de Malalts de Fibromiàlgia d’Ontinyent i des de l’Associació de Malalts de Pàrkinson Benicadell, Pepa Mancebo i Alfredo Auban donaven les gràcies a l’organitzadora de l’esdeveniment i a l’Ajuntament d’Ontinyent “per fer possible que pugam recaptar fons amb els quals poder dur a terme activitats durant tot l’any”. Per la seua banda, Mar Vidal explicava que la “Zumba” aplica ritmes de baxata, merengue o funky, fusionats amb un resultat “molt semblant a la batuka”. La “marató de zumba” serà diumenge 24 de febrer de 11:00 a 14:00 hores al Pavelló del Poliesportiu Municipal, amb entrades al preu de 3 euros per als adults i 1 euro per a xiquets.

Pepe Pla posava de relleu la importància que “tots s’impliquem en una problemàtica que pot afectar a qualsevol, com és la d’estes malalties: que associacions, esportistes, Ajuntament i ciutadania s’impliquem junts, fa que una activitat com la del proper 24 de febrer siga tota una festa esportiva i solidària a la que convidem a tots i totes a participar”, concloïa el regidor.