La coalició sol·licita que s’invertisca d’una forma seriosa i clara en la línia de tren que vertebra les nostres comarques
Aquesta setmana l’alcalde d’Ontinyent juntament amb els representants de 17 municipis més, van signar un document amb el compromís de cooperar en accions estratègiques per l’arribada de l’ AVE a Villena, que juntament amb l’acord pres entre la Generalitat i el Ministeri de Foment per al manteniment de la línia de Tren Xàtiva- Ontinyent- Alcoi, demostren que la pressió ciutadana, amb el treball a les institucions, ha tingut els seus fruits una vegada més.
Des de COMPROMIS, considerem positius però insuficients tots aquestos acords presos entre la Generalitat, el Ministeri de Foment, la resta de municipis i agents afectats per al manteniment de la línia de Tren Xàtiva- Ontinyent- Alcoi, per això demanen una inversió dimensionada a les necessitats reals del nostre tren, ja que els 100.000€ promesos no faran més que allargar l’angoixa durant un temps.
Som coneixedors de que aquest acord ha estat propiciat per la pressió ciutadana i que la promesa de manteniment solament està compromès durant el període d’un any, és a dir, la mobilització social no es pot parar, sobre tot el de la Plataforma Salvem el tren.
Des de COMPROMIS, seguirem reivindicant les millores necessàries per al futur de la nostra línia de Tren, que serveix d’eix vertebrador a les Comarques Centrals de l’interior del País Valencià.