Mònica Oltra presenta hui el llibre “Voces Democratistas”

Publicat el en Educació i Cultura Llibertat i Igualtat

La portaveu adjunta de Compromís, Mònica Oltra, participarà hui junt a Alfons Cervera, Francesc Bayarri i Miquel Real en la presentació del llibre “Voces democratistas”, una obra que ha estat coordinada per Sergi Durà i en la que també ha participat Oltra amb un article.

Segons Durà, “Mònica ens comentarà en este fòrum de debat el seu text ‘Democratistas’ i de la necessitat de portar la nostra societat de la democràcia a noves quotes de participació i també de drets, en un moment clau d’inquietuds i indignacions socials”.

L’acte és a les 19 hores en l’edifici de la Nau de la Universitat de València.

• Nako Reman

He podido desgranar el pacto "Compromis-Equo", y por lo tanto, debemos tener en cuenta, que dicho pacto también debe ser democratico, y que deben haber el mismo numero de candidatos de ambas coaliciones, al igual que ocurre en la selección de candidatos por su sexo;
    Es decir, el proceso debe ser equitativo, tanto en genero, como en ideales políticos. (Mujer-Hombre; Compromis – Equo).

¿Que os parece la idea?, es democratica, y creo que finalizaria con la polemica desatada ante la falta de transparencia, que ha sido reconocida en la Asamblea de Madrid-Rivas

A saber, yo me declaro candidato Equo por la Coalición "Compromis – Equo"

• ximo

Ah, muy interesante. Alfons Cervera, antiguo profesor de enseñanza concertada. Rompiendo estereotipos.

• Javier

Ya te vale, Ximo.

• ximo

Yo, encantado. Fue profesor mio. Lo que digo es que en ocasiones conviene romper ideas preconcebidas sobre este y cualquier tema.

• Enric

Nako, tot i que el teu comentari és interessant, no sé com es fan les llistes. Però el pes d'un partit no es mesura 'equitativament', sinó amb la força electoral que han demostrat en cites electorals anteriors. Això és el més democràtic, no? Ara mateix la força electoral d'Equo a nivell individual és una incògnita, però la podrem comprovar el proper 20N allà on es presente en solitari.

I a més et recorde que Compromís és una coalició de tres partits! ; )

• Rosa

Me encanta Mónica Oltra. Pienso que es la política que puede acabar en un futuro, espero que próximo, con el PP.
    Un saludo.

• luis

A equo no la conocía yo ni de nombre, y ya tengo unos cuantos años. Si les voto es por los compañeros de coalición, no por ellos mismos.